Kundtjänst

addnode_ways_curve_overview

Respons

Respons är webbaserat system för hantering av kundärende specialanpassat till Kollektivtrafikmyndigheternas verksamhet. 

logo-respons
gr

Gruppresor

Gruppresor är en webbaserad portal för att boka större grupper att resa kollektivtrafik. 

UppElmer

UppElmer är ett verktyg för att söka resor på ett avancerat sätt och används som internsystem och för trafikupplysning. Programmet används också för att söka i historiska trafikdata, till exempel vid ärendehantering.

trafikinfo_iStock-1359876068-1
128728e0-2871-4b4e-b03d-6bbd77035f0a

Reseplanering via telefon

En tjänst från vårt systerbolag Voice Provider

Tjänst 1: Smart Länk skickar ett SMS med en länk till en användarvänlig webbsida när resenärer ringer för tidtabellsfrågor, vilket gör att de snabbt kan söka reseinformation själva eller välja att prata med en handläggare för att lösa sitt ärende. Detta avlastar kundtjänsten, minskar köer och ger resenärer flexibilitet att få hjälp på det önskade sättet.
 
Tjänst 2: Röst Resplan ger tidtabellsinformation direkt i samtalet genom att läsa upp aktuella avgångar baserat på resenärens önskemål. Det är perfekt för de utan internetåtkomst och ger snabba svar utan att belasta handläggare. Tillsammans ökar dessa tjänster tillgängligheten, effektiviserar kundservice och skapar en smidig reseupplevelse.
 

Nya Reseplanerare Webb är live på Jönköping Länstrafiks hemsida!

Bra saker tar tid – det håller nog de flesta med om. Detta gäller även för Jönköping Länstrafiks (JLT) del som väntat på att övergå till nya Reseplanerare Webb (RP Webb). Idag är den äntligen i drift...

Läs mer

Nu kan man äntligen läsa årets Revy!

Inför midsommar och den stundande semestern har vi äntligen skickat ut årets Revy! ☀️En tradition vi hållit fast vid i flera år på Forsler & Stjerna är att ge ut vår årliga sommartidning – eller...

Läs mer

Kundträff för Skjuts+ användare

Varmt välkommen till årets kundträff för Skjuts+ användare. I vanlig ordning gör vi detta tillsammans med dom andra bolagen inom Vega. 

Årets kundträff är den 26-27 november på Courtyard by...

Läs mer